سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حوزه خواهران

حوزه / مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون شاهین شهر از فارغ التحصیلی 150 خواهران طلبه، در این مدرسه علمیه خبر داد.

طاهر السادات موسوی خوانساری، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران نرجس خاتون شاهين شهر از سال 76 کار خود را آغاز کرده است و تا کنون150 طلبه فارغ التحصیل داشته است.

وی با اشاره به اینکه طلاب پس از فارغ التحصیلی در این حوزه به حال خود رها نمی شوند، تصریح کرد: با تشکیل بنیاد فرهنگی رشاد طلاب می توانند در مباحث تبلیغی در مدارس پاسخ به شبهات و کارهای اجرایی مورد استفاده قرار گیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران نرجس خاتون شاهین شهر در مورد اهم فعالیتهایی که توسط این واحد از حوزه علمیه خواهران انجام می شود، بیان داشت: بحث کارورزی طلبه ها برای نوشتن مقاله در مسائل روز و کاربردی از مهمترین کارهایی است که مورد توجه است.

وی با اشاره به این که شاهین شهر شهری مهاجر نشین است، خاطر نشان کرد: دو حوزه علمیه سطح دو و سه خواهران و حوزه برادران در این شهر تا کنون توانسته به خوبی از عهده وظایف خود برآید و با وجودی که یک شهر بومی نیست تلاش بیشتری را از سوی طلاب و مبلغین می طلبد.

موسوی خوانساری در مورد برنامه آینده این مدرسه بیان داشت: در ابعاد پژوهشی برنامه های بسیاری داریم و با راه اندازی کانون پژوهش کارآموزان به غیر از مباحث تحصیلی پژوهش های دیگری را انجام می دهند و به جشنواره هایی مانند جشنواره علامه حلی، رشد و بانوی کرامت ورود پیدا کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha